Telefonické objednávky: 487 989 304

Nákupní košík

Zvolte měnu: CZK EUR


Úvod Poradna Výměna zboží a reklamace Reklamace zboží Jak postupovat při reklamaci zboží

Jak postupovat při reklamaci zboží

:







Stáhněte si z našich stránek formulář pro reklamaci zboží.



https://www.obchodnisa.cz/reklamacni-formular



Formulář vyplňte a přiložte ke zboží.


Zboží zašlete na adresu uvedenou ve formuláři.


Jakmile zboží obdržíme, dostanete od nás email, že jsme zboží obdrželi a začíná běžet 30 lhůta na vyřízení.


Zboží musíme poslat na posouzení výrobci. Následně zboží zasíláme zpět zákazníkovi.


Přidat dotaz do poradny

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Vaše osobní údaje nejsou nikde zveřejňovány a splňují požadavky GDPR.

© 2024, Nisa shop s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Přeskočit na začátek stránky