Telefonické objednávky: 482 313 290

Nákupní košík

Zvolte měnu: CZK EUR


Úvod Vše o nákupu

Vše o nákupu

Nacházíte se v sekci rad při nákupu. Vyberte si oblast, která vás zajímá:

 

Proč nakupovat u nás

  1.  Obrovský výběr zboží - V našem obchodě si můžete vybrat s velkého množství zboží,který uspokojí i toho nejnáročnějšího zákazníka.
  2.  Možnost sledovat stav objednávky (je-li objednána, v expedici, na cestě atd.) + pohyb balíku po poště.
  3.  Možnost osobního odběru na prodejně v Liberci, možno dělat online rezervace a pak si zboží osobně vyzvednout.
  4.  Při objednání nad 2000 Kč bez DPH doprava  zdarma!!
    (sleva se nevztahuje na paletové zásilky a objednávky s větším množstvím balíků,zde se řeší sleva dohodou). Platí jen pro Českou republiku
  5.  Dodání skladového zboží do 24 hodin (balíky posílame přes Českou poštu a spediční službu).
  6. Možnost výměny zboží,při špatném výběru velikosti.
  7. Nízká cena dopravy- pokud Vaše zboží neváží více než 2 kg a nedosahuje výšky 5 cm,můžete využít dopravné 49 Kč. 

Průběh objednávky

Nákup je velice jednoduchý. Nejdříve si vyberte dané zboží a dejte ho do virtuálního košíku (klikněte obrázek košíku ). Obsah košíku můžete zjistit v pravo nahoře vedle formulaře Registrace, zobrazuje se tam i celková cena nákupu. Pokud již máte vybráno, tak zde pak pokračujete do pokladny. V pokladně postupujte dle instrukcí . Nákup je dokončen potom, co kliknete odeslat objednávku v závěru pokladny.

 

Způsob platby:

  • hotově na prodejně
  • platba katrou na prodejně
  • dobírkou ( 36 Kč)
  • převodem na účet

Způsob dopravy:

pro Českou republiku

Spediční službou(cena 80Kč)

  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 50 kg po celé České republice.
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den.

Českou poštouBalík do ruky (cena 85Kč)

  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den.
  • Podání balíku je možné na všech poštách.  

 Českou poštou - Balík na poštu (cena 96Kč)

  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
  • Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
  • Podání balíku na všech poštách.
  • Avizování je nedílnou součástí služby. 

Českou poštouDrobná zásilka (cena 49Kč)

  • Vnitrostátní přeprava zásilek do hmotnosti 2 kg a  maximálního rozměru  23,1 × 16,4 × 5 cm, po celé České republice.
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den.
  • V případě že objednané zboží nesplňuje dáné parametry, služba se v nabídce dopravy NEZOBRAZÍ.
  • služba je určena pro přepravu drobného zboží jako třeba jsou trička, montérky, blůzy, kalhoty, rukavice a některé drobné obaly.

pro Slovenskou republiku

 Balík na Slovensko (cena od 6,66 € )

  • Spediční službou Vám zašleme balík do hmotnosti 50 kg po celé Slovenské republice.
  • Balík doručíme do 3 pracovních dnů.
  • cena dobírky 1 €

ceník přepravy na Slovensko

  •  0 kg - 30 kg - 6,6 €
  • 30 kg - 50 kg - 8 €

    Při objednání nad 100 € doprava a dobírka zdarma!!
    (sleva se nevztahuje na paletové zásilky a objednávky s větším množstvím balíků, zde se řeší sleva dohodou)

Záruka vrácení peněz

Jestliže zjistíte do 14 dnů po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost bez uvedení důvodu zboží vrátit.Všechny Vámi zaplacené finanční částky Vám budou navráceny zpět.

Zboží opatřené potiskem a výšivkou nelze vrátit, nebo měnit za jinou velikost.


Záruční doba

Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů, zpravidla to jsou 2 roky.

 Reklamace

Reklamace, výměna zboží a záruční doba

  • Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat kartonáž, balení a prohlédnout si zboží. Nesprávné množství a zjevné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned při převzetí zboží. V reklamaci je zákazník povinen vady popsat, uvést, jak se projevují.
  • Na dodávané zboží je zákazníkovi poskytnuta záruční doba stanovená v katalogu zboží, pokud stanovena není, platí doba stanovená zákonem.
  • V ostatním platí, ohledně vad zboží úprava provedené obchodním zákoníkem.
  • V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme
    za jiný druh, či velikost. Zboží je postačující zaslat doporučeným balíkem na naši adresu. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující ( poštovné a balné ).
  • Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

Odstoupení od kupní smlouvy

  Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím komunikace na dálku ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o:

·         kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží

·         smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

·         smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Nebyl-li spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy

·         zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel a to na vlastní náklady.

·         prodávající vrátí kupujícímu všechny peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

·         Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

·         Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

·         Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.Úhradu takto vzniklých nákladů může prodávající po spotřebiteli vyžadovat.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:

a.     o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b.     o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c.     o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d.     o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e.     o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f.      o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g.     o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h.     o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Zrušení objednávky:

Kupující může objednávku zrušit, resp. stornovat bez uvedení důvodu ještě před jejím vyrobením pokud jde o zboží upravené na přání zákazníka - především s individuálně vytvořeným potiskem, nebo vyrobené na zakázku. Zrušení lze provést buď telefonicky na čísle 482 313 290482 313 290, nebo e-mailem na adrese objednavky@obchodnisa.cz

  1. Pokud bude objednávka zrušena ze strany Prodávajícího, bude Kupující na tuto skutečnost upozorněn emailovou zprávou, na adresu, kterou uvedl ve své objednávce nebo registraci, případně telefonicky, na čísle, které uvedl ve své objednávce nebo registraci. V tomto případě bude následovat domluva mezi smluvními stranami ohledně dalšího postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky apod.).
  2. Pokud si kupující neodebere objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky (akceptované prodejcem), nese ke své tíži vzniklé náklady s výrobou a doručením tohoto zboží (především náklady na materiál, výrobní náklady, dopravné, skladné apod.). Tím není dotčeno právo spotřebitele zboží nepřevzít z důvodu rozporu s kupní smlouvou.

 

Expedice zboží a zákaznický servis

Obchod Nisa s.r.o.
Strakonická 130
460 08 Liberec 8

IČ: 24291986
DIČ: CZ24291986

You'll need Skype CreditFree via Skype

Kontakty

Obchod Nisa s.r.o.
Strakonická 130
460 08 Liberec 8 
PRODEJNA: (výdejní místo)
Americká 890
460 10 Liberec 3
tel:  777 999 281
ESHOP: (objednávky)
tel: 482 313 290, 776 625 687
(v pracovní dny 8:00 - 16:00)
Poradna: 777 999 782
(v pracovní dny 8:00 - 18:00)

garance

Novinky na e-mail

© 2017, Obchod Nisa, s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky